גם מקצועי וגם איכותי

השאירו פרטים

    עגלה נגררת למכירה

    מחפשים עגלה נגררת למכירה? יריב תעשיות מציעים לכם מגוון רחב של עגלות נגררות בהתאמה אישית. כאן תוכלו לקבל עזרה בתיקון עגלה שבורה, לבחור עגלה חזקה וטובה עבור עבודות השטח שלכם ולבחור את צבע העגלה האהוב עליכם. את העגלות מייצרים ממתכת, אך ניתן לשלב גם מבנים של עץ. הצוות המקצועי של החברה ישמח לסייע לכם בבחירת העגלה המתאימה לצרכים שלכם או לשפץ עגלה ישנה אבל טובה.

    עגלה נגררת למכירה – עגלה למגוון שימושים

    חקלאים רבים מעדיפים לקנות עגלות נגררות טובות אשר ישמשו אותם לאורך זמן רב. אלה כמה שימושים שניתן לעשות בעגלות:

    • עגלות לכלים תפעוליים – כדוגמת עגלות לטרקטור. מדובר בעגלות חזקות אשר יכולות להתמודד עם עומס כבד. העגלות בנויות כך שיוכלו לעבור בשטחים בעייתיים וקשים למעבר. כדי לתפעל עגלה זו, יש צורך לעבור קורס מיוחד.
    • עגלה ספורטיבית – בנוסף לשימוש החקלאי, העגלות משמשות את הספורטאים להובלות ציוד ימי כבד כמו אופנוע ים או גלשן.
    • העברת ציוד חקלאי – החקלאים צריכים להעביר ציוד ממקום למקום בכל זמן – כלי חפירה, אדמה, צמיגים לתיקון הטרקטור ועוד – לשם כך, עומדת לרשותם העגלה הנגררת.
    • העברת שתילים – לעתים יש צורך להעביר בזהירות שתילים חקלאיים עדינים כדי לשתול אותם באדמה או במטרה להעביר אותם לשטח חקלאי אחר. באמצעות עגלה נגררת ניתן להעביר שתילים רבים בקלות וביעילות.

    מה עוד כדאי לדעת על עגלה נגררת למכירה?

    עלותה של עגלה נגררת למכירה יכול לנוע בהתאם לגודל העגלה ולסוגה. עגלה קטנה יחסית יכולה לעלות כ-13,000 שקלים בעוד עגלה מורכבת וגדולה יותר יכולה לעלות כ- 26,000 שקלים. כמו כן, כדי לנהוג בעגלה יש צורך ברישיון מיוחד. לנהיגה בעגלה שמשקלה אינו עולה על 1,500 קילוגרמים, נדרש רישיון מדרג ב', ואילו לנהיגה במשקל של עד 3,500 נדרש רישיון מדרג ג'. ניתן לטפס בסולם הדרגות עד שמגיעים לדרג EC. בעלי דרג זה יכולים לנהוג בעגלה ללא הגבלת משקל. ולבסוף, נגררים כמו עגלות צריכות לעמוד מתקנים ובמגבלות. כך, למשל, על דפנות העגלה אסור לבלוט מעבר ל-20 סנטימטרים מהרכב הגורר אותה, וכן כל התקנות האירופיות חלות עליה.

    דואגים שתקבל את הטוב ביותר

    השאר פרטים

      אולי יעניין אתכם
      בניית מכונות

      בניית מכונות עבור לקוחות מתבצעת על פי דרישות ספציפיות המוצגות לחברה הבונה אותן. מדובר על...

      להמשך קריאה
      הנדסה מכנית

      מה זה הנדסה מכנית? הנדסה מכנית נועדה לתכנון וייצור מיכון חקלאי, ציוד לתעשייה ועוד. פעמים רבות...

      להמשך קריאה
      מסגריה בצפון

      הצפון הירוק מתפתח הן מבחינה חקלאית והן מבחינה תעשייתית, ולכן מצריך את שירותיה של מסגריה...

      להמשך קריאה
      קידום אתרים בחיפה